Ez nem az

 2010.04.22. 00:08

Hm... hát első ránézésre tetszetős... bár eredetileg egészen másmilyen formájúra gondoltam. De ha jobban megnézem, tényleg mély és nemes csillogású, ha bizonyos szögben esik rá a fény... Tulajdonképpen kellemes, szó mi szó. Kicsit nehézkesen férne be oda, ahová terveztem, de végülis átrendezhetem azt a sarkot. Most, igen, az előbb pont olyan érzés volt, mint amilyen akkor lenne, ha...

És az is igaz, hogy nekem sem kellene arra vágynom. Nem, sőt kifejezetten jót tesz, ha egy kicsit alkalmazkodom és lejjebb adok az igényeimből. Hiszen itt ez a lehetőség, kár lenne elszalasztani!

Tudod mit? Hagyad abba a ki...szott rizsázást! Ez nem az, nem látod? Mégcsak nem is hasonlít rá! És nem neked kell megváltoznod, hogy jó legyél valamihez, amire nincs szükséged!

Oké, látom már, milyen igazából. Most tényleg nem erre van szükségem. De azért megjegyeztem, hátha máskor, valami másra még jó lehet.

Címkék: döntés őszinteség tisztánlátás önáltatás bizonyosság

A bejegyzés trackback címe:

https://monikaesatarot.blog.hu/api/trackback/id/tr581941515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása