Mónika és a Tarot - az önfelfedezés rögös útja - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/08/teljes_gozzel_elore_hajra_lovagok/full_commentlist/1#c37019603
Válasz erre: Teljes gőzzel előre! Hajrá, Lovagok!
2019-04-04T17:14:08+02:00
2019-04-04T17:14:08+02:00
Taoista mester
http://blog.hu/user/987734
Szia!<br />
A lovagok nem a levegő elemet képviselik? Persze lehet, hogy én tudom rosszul...
https://monikaesatarot.blog.hu/2011/03/02/nemasag_benasag/full_commentlist/1#c12873031
Válasz erre: Némaság - bénaság
2011-03-11T10:45:09+01:00
2011-03-11T10:45:09+01:00
Karma Asztrológia
http://blog.hu/user/582665
Rengeteg gondolatot indított meg az én elmémben ez a bejegyzés. Ebből most csak egyet villantok fel: élénken felidézte saját második Holdcsomó ismétlődésem időszakát (vagyis ugyanezt a 36 év körülit), amikor olyan tulajdonságaim jöttek felszínre, amelyeket addig csak elméletben tudtam: hogyan kéne alkalmazni, a Holdcsomó visszatérés másfél évében pedig a gyakorlatban is képes voltam megélni. Nagyon kemény, feszes és nagyon termékeny időszak volt, minden megterheléssel együtt is számos és kifejezetten jelentős sikerélménnyel.<br />
Akkor is sokszor eszembe jutott, s most is érdemes citálni kedvenc Nyilas felszálló Holdcsomós íróm, Jókai Mór szállóigéjét: "Nincs olyan helyzet, aminek okos ember hasznát ne tudja venni." Ennek gyakorlását kívánom Neked, Móni nemcsak a kezdeti lelkesültség szakaszában, hanem a továbbiakban is!
https://monikaesatarot.blog.hu/2011/03/02/nemasag_benasag/full_commentlist/1#c12855457
Válasz erre: Némaság - bénaság
2011-03-09T21:10:01+01:00
2011-03-09T21:10:01+01:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Aha. Köszi!
https://monikaesatarot.blog.hu/2011/03/02/nemasag_benasag/full_commentlist/1#c12849662
Válasz erre: Némaság - bénaság
2011-03-09T13:26:50+01:00
2011-03-09T13:26:50+01:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
Félig igen, mivel Nyilas az Aszcendensem. De nem erre céloztam a cikkben, hanem a felszálló holdcsomóra, amely a karmikus feladatok témakörét jelöli ki erre az életre. Nagy valószínűséggel neked is Nyilasban van, tehát te is most "vizsgázol". Gál Judit asztrológus kolléganőm részletesen leírta, hogy ez mit jelent, ha mélyebben érdekel, itt utánaolvashatsz: <a rel="nofollow" href="http://www.karmaasztrologia.com">www.karmaasztrologia.com</a>
https://monikaesatarot.blog.hu/2011/03/02/nemasag_benasag/full_commentlist/1#c12844292
Válasz erre: Némaság - bénaság
2011-03-08T22:28:47+01:00
2011-03-08T22:28:47+01:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Móni, ez nagyon érdekes volt! Te nyilas vagy?
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/12/22/nap_fordulo/full_commentlist/1#c12073963
Válasz erre: Nap-forduló
2011-01-04T20:14:31+01:00
2011-01-04T20:14:31+01:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/12/22/nap_fordulo?fullcommentlist=1#c12061823" class="reply_nick_246311" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12061823 );">@sarab</a>: Pontosan ez volt a kérdés, kedves Saci, nagyon jól csináltad! Én is érzem az örömödet, ahogy olvasom soraid, amelyekben az álmod megfogalmaztad. És pontosan ez a lényeg! Minél többször kerülünk érzelmi szinten az öröm állapotába, annál közelebb kerülünk hozzá, hogy fizikai szinten is megéljük ezeket a nagyszerű történéseket. Ezért jó, ha minél többször, minél nagyobb örömmel tudsz mesélni arról, amire vágysz, és ezzel a lehető legtöbbet teszel álmaid megvalósulásáért, függetlenül attól, hogy a jelenlegi fizikai valóságodban mennyire tűnik ez távolinak. Ez idézet biztatásul a Esther és Jerry Hicks: Az érzelmek megdöbbentő ereje című könyvéből: "Szeretnénk segíteni nektek megérteni, hogy ez nem egy erőtlen álom, amely valahol a képzeletetekben lebeg. Nem valóságtól elrugaszkodott káprázat. Ez teremtés az alkotás folyamatában, és pontosan úgy jön létre, mint minden egyéb, amit magad körül látsz: az életet élve megszületik az elképzelés vagy a gondolat - amely idővel, összpontosítás révén azzá válik, amit "valóságnak" neveztek." ... "Nem teremthetsz új valóságot, amíg jelenlegi valóságodra figyelsz."<br />
Kívánok neked kitartást az álmaid mellett, mesélj róluk, amennyit csak tudsz!<br />
Szeretettel ajánlom még Rhonda Byrne: Az Erő c.nemrég megjelent könyvét, amely sokat segíthet a teremtő folyamat megértésében és mindennapi életedbe való beillesztésében.<br />
Köszönöm, hogy megosztottad gondolataidat!<br />
Sok sikert kívánok! Móni
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/12/22/nap_fordulo/full_commentlist/1#c12061852
Válasz erre: Nap-forduló
2011-01-03T20:31:17+01:00
2011-01-03T20:31:17+01:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
De azért próbálok pozitív lenni mindig a lehetőségekhez mérten, és annak örülni, amim van. A törekvés legalább is erősen megvan bennem.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/12/22/nap_fordulo/full_commentlist/1#c12061823
Válasz erre: Nap-forduló
2011-01-03T20:29:19+01:00
2011-01-03T20:29:19+01:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Nekem úgy telik a vágyott ünnep, hogy a tengerparton sétálok a gyerekekkel, férjemmel, a tengerparti házunk előtt. Nem ultramodern, hanem inkább olyan Nigellás stílust képzelek el (tudod, a Nigella falatozójából): meleg, barátságos, sok személyes tárggyal, gyerekjátékokkal, de azért mégis modern, hatalmas konyhával, hatalmas kanapéval, fotelekkel, ahova egyszerre mindenki bevackolhatja magát. Most mit csináljak, ha amerikai filmet képzelek el...!? Otthon dolgozom, valami kreatívat, rajzolok vagy varrok, fincsi sütiket sütök, meg ilyenek. Vagy nem ez volt a kérdés? Mindenesetre nekem ez a vágyálmom. Ez nagyon ciki? Jah, és a férjem meg befutott író, olyasmi, mint mondjuk Paul Auster New Yorkban. Elképzelhető, hogy ennek nem szabad így beteljesülnie, mert akkor már nem tetszene, nem tudom...A vágyálom mindig nagyon elrugaszkodik a valóságtól, és attól olyannyira vágyott. A valóság ehelyett: hisztis gyerekek, idegbeteg szülők, lepukkant lakás (a kerület miatt legalább nem panaszkodhatom), takarításundor, munkaundor, leterheltség, bosszúság, lelkifurdalás. Nincs ez jól kitalálva.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/11/23/lelkem_hurjain/full_commentlist/1#c11666720
Válasz erre: Lelkem húrjain...
2010-11-23T22:30:31+01:00
2010-11-23T22:30:31+01:00
Paár Ottilia
http://blog.hu/user/454488
Kedves Móni!<br />
Ez csodálatos és köszönöm szépen, kívánom, hogy ez az élmény még csodálatosabb kibontakozásokhoz vezessen Téged!:)<br />
Szeretettel: Otti
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/10/13/a_szerelem_visszahoditasa/full_commentlist/1#c11283363
Válasz erre: A Szerelem visszahódítása
2010-10-13T15:46:47+02:00
2010-10-13T15:46:47+02:00
bozs
http://blog.hu/user/55723
Szuper a dalválasztás és az ajánlott program is! :)<br /><br />
Köszi!
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/10/02/munka_kenyszer_vagy_orom/full_commentlist/1#c11274487
Válasz erre: Munka - kényszer vagy öröm?
2010-10-12T19:26:04+02:00
2010-10-12T19:26:04+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Hát, képzeld, belevágtam, de még csak tanulófázisban vagyok és csak mellékállásban, mert ez egy ilyen típusú munka (amúgy pénzügyi életpályatervezés, csak hogy ne legyek már olyan marha titokzatos), hogy nem kell feladnom hozzá a főállásomat. Így egyelőre még csak kóstolgatom, való-e nekem. És itt kapcsolódom a következő írásodhoz. Te, Móni, hogyan lehetséges az, hogy mindig arról írsz, ami éppen velem történik? Kész vagyok tőled! Szóval, alapvetően én is türelmetlen vagyok, most mégis úgy érzem, simán kivárom türelemmel, és persze azért az időm- és az energiám-adta lehetőségekhez képest aktívan, hogy mi sül ki ebből az egészből. Hogy ez az én egyik lehetséges utam lesz-e vagy sem.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/10/02/munka_kenyszer_vagy_orom/full_commentlist/1#c11264908
Válasz erre: Munka - kényszer vagy öröm?
2010-10-11T21:14:29+02:00
2010-10-11T21:14:29+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
S mi lett a dilemmáddal, hogy elvállad-e azt a bizonyos munkát vagy sem?
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/10/02/munka_kenyszer_vagy_orom/full_commentlist/1#c11222470
Válasz erre: Munka - kényszer vagy öröm?
2010-10-06T21:28:41+02:00
2010-10-06T21:28:41+02:00
Minette
http://blog.hu/user/517781
Jó, amit írtál, mert van, hogy még a szeretet munkámat is monoton taposómalomnak érzem. Nem nagyon értek a tarothoz, de a kép nagyon jó, mert a hatalmas piramis a forgó kerekeken áll. Ez nekem most azt jelentette, hogy az élet mindennapjaiból csak az tud stabilan, alakott öltve kiemelkedni, amiben "pörgünk". És hogy a változás mindennek alapja, így ne féljek, hanem szeressem a napi kihívásokat.<br />
Köszi.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/10/02/munka_kenyszer_vagy_orom/full_commentlist/1#c11184861
Válasz erre: Munka - kényszer vagy öröm?
2010-10-03T09:50:21+02:00
2010-10-03T09:50:21+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Szívemből szóltál, nagyon tetszik az írásod! S.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken/full_commentlist/1#c11018029
Válasz erre: Hegyen-völgyön, síkvidéken
2010-09-15T10:36:14+02:00
2010-09-15T10:36:14+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken?fullcommentlist=1#c11015679" class="reply_nick_173956" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11015679 );">@Ádámsévagyermeke</a>: Kedves Orsi, egyáltalán nem fárasztottál, köszönöm, hogy megosztottad a történeted! Egyetértek, a gondolkodást túlzásba lehet vinni, nekem is sokszor sikerül. De a nem-gondolkodásnál még mindig ezerszer jobb ez az állapot... Köszi a figyelmeztetést a linkről, ottmaradt a végén a zárójel, azért nem működött. Helyesen tehát: <a rel="nofollow" href="http://www.tavaszpont.hu/DomjanMoni">www.tavaszpont.hu/DomjanMoni</a><br />
Üdv, Móni
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken/full_commentlist/1#c11015698
Válasz erre: Hegyen-völgyön, síkvidéken
2010-09-14T22:58:14+02:00
2010-09-14T22:58:14+02:00
Kacagójancsi
http://blog.hu/user/173956
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken?fullcommentlist=1#c11013827" class="reply_nick_430033" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11013827 );">@DomjanMoni</a>: amúgy a belinkelt oldalad pillanatnyilag nem üzemel:(
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken/full_commentlist/1#c11015679
Válasz erre: Hegyen-völgyön, síkvidéken
2010-09-14T22:56:43+02:00
2010-09-14T22:56:43+02:00
Kacagójancsi
http://blog.hu/user/173956
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken?fullcommentlist=1#c11013827" class="reply_nick_430033" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11013827 );">@DomjanMoni</a>: tök jó! Én is valami hasonlót próbálok, persze még nem ezen a nívón...sajnos még nem tartok ott, ahol Te írtad, az esszenciánál, de próbálkozom a negatívban is meglátni a jót-jelenleg, de többet is szeretnék, tényleg a Jót közvetíteni...Kitaláltam magamban egy negatív optimizmust. Fetrengek sokáig problémáim mocsarában és annyira "kiélvezem", illetve kielemzem a helyzetet, hogy meglátom benne az ideális helyzet tökéletes ellenpéldáját. Sokak szerint borzalmasan sokat gondolkodom és sajnáltatom magam, de tudod, Móni, lehet spirituálisan is mártíromkodni, szenvedni. Nem olyan szinten gondolom, mint az aszkéták, inkább csak egy lustább, ám lépni képtelen, de a helyzetét viszonylag tisztán átlátó tudatállapotot. Nekem is volt rengeteg spirituális élményem. Például egyszer hajszálon múlt, hogy a kislányom nem gurult ki kismotorral egy busz elé. Szégyellem magam, de abban a pillanatban azt éreztem, hogy nem szabad utánaugranom, mert versenynek fogja fel. Inkább átéltem a helyzetet-mintha megállt volna az idő. A gyerek megállt az út szélén. Egy angyal megfogta. Azóta sem megyünk le motorral. Bocs, hogy fárasztottalak történetemmel, csak szerettem volna egy példát hozni, hogy miért érdekelnek a "tudományokon túlmutató dolgok". Szia, tapasztalj még sok jót, hogy segíthess, hogy megláthass!
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken/full_commentlist/1#c11013827
Válasz erre: Hegyen-völgyön, síkvidéken
2010-09-14T19:56:44+02:00
2010-09-14T19:56:44+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken?fullcommentlist=1#c11000150" class="reply_nick_173956" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11000150 );">@Ádámsévagyermeke</a>: Szia Orsi! Köszi az infót a virágról, nem tudtam, hogy hallucinogén, azt viszont láttam, hogy szép. :)Olvastam, tanultam, tapasztaltam sokmindent (lásd: <a rel="nofollow" href="http://www.tavaszpont.hu/DomjanMoni)">www.tavaszpont.hu/DomjanMoni)</a>, és ezek esszenciáit magamon átszűrve adom tovább másoknak azt, amit hasznosnak, értékesnek gondolok. És köszönöm az elismerést! Üdv, Móni
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/25/hegyen_volgyon_sikvideken/full_commentlist/1#c11000150
Válasz erre: Hegyen-völgyön, síkvidéken
2010-09-13T14:53:08+02:00
2010-09-13T14:53:08+02:00
Kacagójancsi
http://blog.hu/user/173956
Szia! Azt tudtad, hogy a képen feltüntetett kedves virág, az estike magja elfogyasztva hallucinogén hatású? Egyébként jó blogod. Ma találtam rá. Szóval olvastál sok ezo-könyvet és közzéteszed a leülepedett tudást, vagy van valamiféle ezoterikus képzettséged?<br />
Üdv: Orsi, egy szintén "útkereső"
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134/full_commentlist/1#c10917043
Válasz erre: Félelem
2010-09-05T01:27:58+02:00
2010-09-05T01:27:58+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134?fullcommentlist=1#c10872810" class="reply_nick_246311" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10872810 );">@sarab</a>: Így már jobban értem. Tehát egy új, eddig fel nem fedezett részedet próbálhatnád ki ebben az új szerepben. És mi van, ha tényleg próbának fogod fel? Legfeljebb az derül ki, hogy tényleg nem neked való. De ha mégis? Anyukád élete nem a tiéd, lehet, hogy neked más út való, mint amit ő el tud neked képzelni.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/30/noi_ero/full_commentlist/1#c10879172
Válasz erre: Női erő
2010-09-01T11:00:53+02:00
2010-09-01T11:00:53+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Mégis eszembe jutott valami - nem mintha nem lenne benne az írásodban, csak hangsúlyozásképpen: azt hiszem, hogy amikor elfogadjuk a saját erőnket, akkor ezzel megszűnik a hatalmi harc is. Ha megértem és elfogadom, hogy én vagyok az erősebb, akkor többé nem kell bizonygatnom sem magamnak, sem másoknak. Nem kell újra és újra legyőznöm vagy irányításom alá vonnom a mellettem lévő férfit, hiszen enélkül is tisztában vagyunk a helyzettel mindketten. És beköszönt a boldogság ...<br /><br />
Na, pussz,<br /><br />
Kriszta
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134/full_commentlist/1#c10872810
Válasz erre: Félelem
2010-08-31T16:11:05+02:00
2010-08-31T16:11:05+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Tényleg, nem hoztam fel mellette semmit, milyen igazad van. Hogy ne beszéljek rébuszokban, munkáról van szó, és olyanról, amihez sok közöm nincs, viszont érdekel. Azért érdekel, mert olyan típusú munka, amiben még sose próbáltam ki magam, pedig vágynék rá. Egy kicsit szabadabb, nyüzsgőbb, jobban megmutathatnám magam, öltözködhetnék úgy, ahogy eddig nem volt indokolt, tán még pénzem is több lehetne, mint most, még talán önbizalmat is adna, ilyesmikről van szó. A félelem azért van bennem, mert szöges ellentéte annak, amit eddig csináltam vagy amiben eddig hittem, egy más világ, mint amit eddig jónak és értékesnek véltem. Ha nem talál meg, eszembe se jut, de ha már megtalált, úgy szeretnék élni is vele. Csak nem tudom, hogy jól teszem-e. A kellemetlen helyzet, ami hajt felé, hogy szeretnék gazdagabb jövőt látni magam és a gyerekeim előtt, leginkább anyagiakban gazdagabbat. A bizsergető része meg az, amit fentebb írtam. Talán, ha anyum nem azt mondaná rá, hogy "minek ez neked", könnyebb lenne, de sajnos megfelelési kényszerfüggőségben szenvedek tőle.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/30/noi_ero/full_commentlist/1#c10870854
Válasz erre: Női erő
2010-08-31T13:52:15+02:00
2010-08-31T13:52:15+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Nagyon szeretnék hozzászólni, de nem tudok, mert annyira tökéletesen összeraktad! Minden szavaddal egyetértek. Köszönöm, hogy leírtad, és gratulálok, hogy ilyen élvezetes és érthető módon!<br /><br />
Szeretettel,<br /><br />
Kriszta
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet/full_commentlist/1#c10863204
Válasz erre: Önzés és önszeretet
2010-08-30T18:40:33+02:00
2010-08-30T18:40:33+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet?fullcommentlist=1#c10850744" class="reply_nick_349174" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10850744 );">@Eyre</a>: Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat, és néhány gondolattal kapcsolódom hozzájuk: az egyik, hogy a szerelemnek pusztán az a szerepe, hogy összehozzon egymással két embert, semmit több. Az pedig a két ember feladta, hogy kitalálja, mit kezdjen ezzel a helyzettel. Például megtanulja-e szeretni egymást. Ami azt jelenti, hogy ki tudják mondani: én akkor is szeretlek, amikor nem szeretlek.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134/full_commentlist/1#c10863159
Válasz erre: Félelem
2010-08-30T18:34:31+02:00
2010-08-30T18:34:31+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134?fullcommentlist=1#c10837808" class="reply_nick_246311" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10837808 );">@sarab</a>: Ahogy erről írsz, nem látok egyetlen indokot sem, amit a félelmetes dolog mellett hoztál volna fel, tehát nem is igazán értem, miért akarsz belemenni olyasmibe, amit ennyire idegennek érzel magadtól? Nyilván van valamilyen rejtett oka, és hasznos lehet, ha rájössz, mi az, ami egy ennyire kellemetlen helyzet felé hajt téged. Más lenne a szituáció, ha egy vágyott, akart dolog kapujában éreznél félelmet, ahogy erről én is írtam az "Ott állt a kapuban és félt belépni" c. bejegyzésben. Szóval én úgy látom, ha ennyire erős a tiltakozás benned, jobb, ha hallgatsz saját magadra. Miközben érdemes megfejtened, miért esik ez ennyire nehezedre.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/28/sors_es_karma_tarot_ul_x_a_szerencse/full_commentlist/1#c10850781
Válasz erre: Sors és Karma: "tarot-ul" A Szerencse
2010-08-29T00:18:01+02:00
2010-08-29T00:18:01+02:00
Eyre (törölt)
http://blog.hu/user/349174
Nagyon örülök hogy rád találtam .Igen az Ego az ,és nem más ,és milyen későn jövünk erre rá !Jó az írásod .köszönöm hogy itt lehettem.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet/full_commentlist/1#c10850744
Válasz erre: Önzés és önszeretet
2010-08-29T00:09:56+02:00
2010-08-29T00:09:56+02:00
Eyre (törölt)
http://blog.hu/user/349174
Én úgy gondolom ,most már ,miután minden lassan mögöttem van ,a szerelem fáj ,igen ,ha viszonzatlan ,és az is szerelem ,ha maradsz valami miatt ,mert rájössz ,nem csak akkor kell szeretned ha minden passzol. De akkor is ha valami hiányzik ,ez a házas élet ,de nem megy ,ám maradsz ,mert ő így is az akit szeretsz , talán.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/15/felelem_134/full_commentlist/1#c10837808
Válasz erre: Félelem
2010-08-27T13:47:31+02:00
2010-08-27T13:47:31+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Móni, én arra lennék kíváncsi a félelemmel kapcsolatban, hogy ha önként egy olyan kihívás elé állítom magam, amiről azt gondoltam mindig is, hogy nem én vagyok, nem nekem való, most, a kapujában viszont piszkosul félek, stresszelek, nem alszom, nem eszem, az biztosan kell nekem? Nem tudom eldönteni, jó-e, ha az ember önként állítja magát ilyen helyzet elé (kipróbálja magát valamiben) úgy, hogy közben retteg attól, mit szólnak a körülötte lévők, nem megy-e a család rovására stb. Tulajdonképpen tudom is a választ, meg nem is. Ha nem lenne gyomorgörcsöm, egyértelmű, hogy csak az nyer, aki mer. De ha már gyomorgörcs van, akkor megéri?
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet/full_commentlist/1#c10690192
Válasz erre: Önzés és önszeretet
2010-08-10T12:18:57+02:00
2010-08-10T12:18:57+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet?fullcommentlist=1#c10683540" class="reply_nick_246311" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10683540 );">@sarab</a>: Hát, nekem is volt ilyen játékom a volt férjemmel, de kevesebb elfogadás volt benne, mint a tiétekben, azt hiszem.<br />
Amit a múltkori szerelem-témához írtál, abban pedig szerintem egy egyetértünk: a Szerelemnek sok különböző arca és megnyilvánulási formája van, mégis szerelem ez is, az is. A döntés pedig a miénk, hogy mihez kezdünk az élménnyel...
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/08/06/onzes_es_onszeretet/full_commentlist/1#c10683540
Válasz erre: Önzés és önszeretet
2010-08-09T17:14:35+02:00
2010-08-09T17:14:35+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
Amiről írsz - a dohányzás példája -, mintha rólunk írnád. én úgy oldom meg ezt a kellemetlen ellentétet köztünk, hogy játékot játszunk a férjemmel. Azt játsszuk, hogy ő titokban cigizik. Ez azt jelenti, hogy a jelenlétemben és a gyerekek előtt nem. Rágó, fogmosás, épp ahogy írtad. Így legalább nem tud annyit cigizni, az egészsége is többé-kevésbé megmarad, de teljesen lemondania sem kell róla. Néha el kell mennie öt percre levegőzni. Ilyenkor feltétlenül a lelkére kötöm, hogy szívja tele a tüdejét jó sok friss levegővel. Ha megjegyzem, hogy büdös cigiszagú, megemlíti, hogy hihetetlen, hogy a városban mindenki cigizik körülötte. Hát, ez ami kis pikírt játékunk :)
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/07/08/tuz_urnoje_a_szerelem_igazabol/full_commentlist/1#c10422364
Válasz erre: Tűz Úrnője - a Szerelem igazából
2010-07-11T08:12:01+02:00
2010-07-11T08:12:01+02:00
sarab
http://blog.hu/user/246311
No, hát, olvastalak megint. Éppen jókor, mert szerelmes hangulatban vagyok. <br />
Én mást nevezek szerelemnek. A férjemmel lelki társak vagyunk, nem vitás, hogy szeretem egy életre.<br />
Közben persze másokkal is körül vagyok véve, felbukkannak új arcok, és egyszer-egyszer valaki megérint, és kicsit szerelmes leszek. Ha én is megérintem a másikat, akkor az érzés, az állapot megélése éppen ugyanolyan, mint mikor "hivatalosan" vagy "nagyon" szerelmes vagyok, nálam nincs különbség. Annyi a különbség, hogy tudom, hogy fizikálisan beteljesületlen marad, akármennyire is fantáziálok róla.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/26/eres_es_erleles/full_commentlist/1#c10297563
Válasz erre: Érés és érlelés
2010-06-27T22:30:57+02:00
2010-06-27T22:30:57+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Amikor elkezdtem felfedezni magamban a vágyat, hogy írni szeretnék, beszereztem néhány (angol nyelvű) könyvet arról, hogyan is kell. Kivétel nélkül mindegyikben szerepelt az alábbi megfogalmazás: az író arról ismerszik meg, hogy ír. Ezért számtalan olyan gyakorlatot javasoltak, ami arra késztet, hogy az írás napi gyakorlattá váljon. <br /><br />
Hol belefogtam, hol abbahagytam. De a vágy erős volt, így lassan megérkeztek a kényszerítő körülmények: felkérések magazinoktól, internetes oldalaktól, illetve a saját honlapom elindulása után a heti rendszerességet igénylő írás. <br /><br />
Ezért teljesen egyetértek veled: el kell kezdeni csinálni, bárhogyan és bármi legyen is az. Ettől érkezik meg a gyakorlat, a tapasztalat, a tudás, a mondanivaló, a minőség.<br /><br />
Ahogy te is teszed ...<br /><br />
Szeretettel,<br /><br />
Kriszta
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/23/csodazene/full_commentlist/1#c10287692
Válasz erre: Csodazene
2010-06-26T17:55:07+02:00
2010-06-26T17:55:07+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/23/csodazene?fullcommentlist=1#c10287237" class="reply_nick_473443" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10287237 );">@Saci13</a>: Nemsokára bele lehet hallgatni, úgyanis a teljes koncertet felvettük. Közzéteszem nemsoká! És köszi az érdeklődést.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/23/csodazene/full_commentlist/1#c10287237
Válasz erre: Csodazene
2010-06-26T16:59:20+02:00
2010-06-26T16:59:20+02:00
Saci13
http://blog.hu/user/473443
Gratulálok a Csodazenétekhez! Kár, hogy nem lehet megnézni, belehallgatni, hogy zajlott.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/26/eres_es_erleles/full_commentlist/1#c10287213
Válasz erre: Érés és érlelés
2010-06-26T16:56:20+02:00
2010-06-26T16:56:20+02:00
Saci13
http://blog.hu/user/473443
Móni, <br />
megint nagyon jókat és jól írtál, így blogon keresztül is hatsz, hát még milyen lehet személyesen! Ezen a héten szabin voltam, hogy tehermentesítsem Zsoltot, mert a gyerekek itthon vannak. Intenzíven megéltem a velük való foglalatoskodást, és rájöttem, hogy a fárasztó és idegeket nem kímélő foglalatosság, meg a bennem bújkáló karriervágy ellenére éppen ez az most, amiben a legnagyobb örömömet lelem. Nem is kívánkozom vissza hétfőn dolgozni. És érdekes, hogy éppen erről olvasok nálad.<br />
Kösz a megerősítést!<br />
Saci
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/06/07/elvesztettem_a_jozan_eszem/full_commentlist/1#c10084309
Válasz erre: Elvesztettem a józan eszem
2010-06-07T22:23:10+02:00
2010-06-07T22:23:10+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Ó, libabőrös lettem, miközben olvastam! Mélységes és gyönyörű! Azt hiszem Neale Donald Walsch is tőled idéz, amikor ezt írja: "Hogy igazán megismerd Istent, el kell veszítened a józan eszedet."
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/31/labirintus_9/full_commentlist/1#c10004938
Válasz erre: Labirintus
2010-05-31T20:31:05+02:00
2010-05-31T20:31:05+02:00
peter.aszalos
http://blog.hu/user/175467
Ez szép. Nem csak egy másik utcában, de egy másik kontinensen szeretnék élni.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem/full_commentlist/1#c9987376
Válasz erre: Igazából szerelem
2010-05-29T22:51:24+02:00
2010-05-29T22:51:24+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
Az én tapasztalatom az, hogy a szerelem - mégha kölcsönös is - csak a belépő arra a pályára, ahol az igazi feladatok várnak.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem/full_commentlist/1#c9984884
Válasz erre: Igazából szerelem
2010-05-29T17:29:34+02:00
2010-05-29T17:29:34+02:00
SWAT
http://blog.hu/user/219692
ha kölcsönös kötődés van=szerelem van=nincs probléma<br /><br />
azért a dolgok sosem olyan egyszerűek, mint ahogy megfogalmazzuk őket
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem/full_commentlist/1#c9979960
Válasz erre: Igazából szerelem
2010-05-28T22:15:31+02:00
2010-05-28T22:15:31+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem?fullcommentlist=1#c9939070" class="reply_nick_219692" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9939070 );">@SWAT</a>: Én úgy értem a köteléket, hogy az kölcsönös kötődés két ember között. Ha a kötődés egyoldalú, az inkább csak vágyakozás. Köszönöm, hogy erre rávilágítottál, kedves SWAT!
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/24/indul_a_nagy_tarot_ertelmezes/full_commentlist/1#c9940387
Válasz erre: Indul a nagy Tarot értelmezés!
2010-05-25T14:57:21+02:00
2010-05-25T14:57:21+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Szórakoztató, gondolatébresztő, profi. Gratulálok!<br /><br />
Kriszta
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem/full_commentlist/1#c9939070
Válasz erre: Igazából szerelem
2010-05-25T13:01:33+02:00
2010-05-25T13:01:33+02:00
SWAT
http://blog.hu/user/219692
de jó lenne, ha a volt Kedvesem és közöttem is lenne egy ilyen kötelék...<br /><br />
valaki azt mondaná: csak hinni kell benne...<br /><br />
akkor én...<br /><br />
hiszek
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/06/o_draga_fiuk_ha_tudnatok/full_commentlist/1#c9938544
Válasz erre: Ó, drága fiúk, ha tudnátok...!
2010-05-25T12:16:06+02:00
2010-05-25T12:16:06+02:00
SWAT
http://blog.hu/user/219692
igen, ezt tudtam, hogy a nők is ilyenek, sőt még talán ilyenebbek mint mi ffi-ak. a különbség csak annyi, h. a nők ügyesebbek-ritkábban buknak le és/v. a ffi-ak beképzeltek és lusták ezért nem veszik észre a jeleket.<br /><br />
addig, amíg nem voltam szerelmes ez nem igen zavart - majd jött a nagy szerelem és a felismerés, h a nők sem különbek nálunk és ez akkora lelki trauma volt, h a mai napig nem hevertem ki...<br /><br />
bár igaz, h még egyszer nem fog előfordulni h megcsaljam a párom, mert megtanultam, h ne tegyek olyat, amit szeretnék, h velem se tegyenek meg
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/15/igazabol_szerelem/full_commentlist/1#c9877111
Válasz erre: Igazából szerelem
2010-05-18T22:13:01+02:00
2010-05-18T22:13:01+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Óóóóóó, micsoda meglepetés!Drága Móni, nagyon köszönöm a kedves és megerősítő szavakat! Igyekszem felnőni hozzájuk ...<br /><br />
Kriszta
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/14/ott_allt_a_kapuban_es_felt_belepni/full_commentlist/1#c9845004
Válasz erre: Ott állt a kapuban és félt belépni
2010-05-15T23:36:19+02:00
2010-05-15T23:36:19+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
<a href="http://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/14/ott_allt_a_kapuban_es_felt_belepni?fullcommentlist=1#c9844860" class="reply_nick_349270" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9844860 );">@Sarkadi Kriszta</a>: Elsősorban magamról írtam, persze, de te is eszembe jutottál közben. A mait viszont tényleg rólad írtam! Még akkor is, ha magammal kezdtem.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/14/ott_allt_a_kapuban_es_felt_belepni/full_commentlist/1#c9844860
Válasz erre: Ott állt a kapuban és félt belépni
2010-05-15T23:13:34+02:00
2010-05-15T23:13:34+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Drága Móni!<br /><br />
Ezt a bejegyzést rólam írtad? Vagy legalábbis rólam is... <br /><br />
Én ma beléptem egy kapun, mely előtt sokáig álltam rettegve. És tényleg nem szóltak a kürtök, és tüzijáték sem volt, minden úgy zajlott, mint máskor.<br /><br />
Ám a kapu túloldalán ... ott vártak. Szeretettel, mosollyal, megerősítéssel, öleléssel. Talán most jó irányba jöttem ...
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/08/megy_es_jon/full_commentlist/1#c9749846
Válasz erre: Megy és jön
2010-05-08T22:53:29+02:00
2010-05-08T22:53:29+02:00
DomjanMoni
http://blog.hu/user/430033
Kivételesen magamhoz szólok hozzá, mivel kiráz a hideg attól, hogy ma valóban kihúztam a Halál kártyáját, és ténylegesen találkoztam is vele. Először valaki egy szeretett személy elvesztését mesélte el nekem részletesen, majd hazafelé a szemem előtt történt egy motorbaleset egy forgalmas főúton, ahol a motoron ülők megítélésem szerint azonnal meghaltak. Még emésztem...
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/05/05/a_szerelem_hava/full_commentlist/1#c9714338
Válasz erre: A Szerelem Hava
2010-05-05T21:21:58+02:00
2010-05-05T21:21:58+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Nekem is az első az éppen aktuális. De megérintett a harmadik is, mert rájöttem (már nem először), hogy a kedvesemtől épp ezt kapom. Néha érzem, hogy megmozdul benne, hogy előálljon a javaslataival az életemre vonatkozóan, de végül sohasem teszi. Én viszont hosszan próbálkoztam azzal, hogy "segítsek" neki abban, hogy mit akarjon ...<br /><br />
Annyira hálás vagyok, hogy kibírta, nem menekült el, és kivárta, amíg abbahagyom ...<br /><br />
Kriszta<br /><a rel="nofollow" href="http://www.igazabolszerelem.hu">www.igazabolszerelem.hu</a>
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/26/ha_volna_tizenkilenc_eletem/full_commentlist/1#c9607519
Válasz erre: Ha volna tizenkilenc életem...
2010-04-26T23:59:14+02:00
2010-04-26T23:59:14+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Az én tapasztalatom az, hogy ugyan próbálkozhatok ezzel-azzal, magas szintre is fejleszthetem, ha éppen ahhoz van kedvem, de végül mégis visszaterelődöm a tanításhoz. Mintha attól nem szakadhatnék el teljesen. Olyan, mintha útelágazáshoz érve meglátnám a táblát: "erre mennek a tanítók", és én szándékosan egy másik utat választanék. Azt végigjárom, majd a végére érve (mert van neki vége) visszafordulok, és az eredeti útelágazásál most már a "tanítók" feliratú táblát követem. Gazdagodva mindazzal, amit azon a másik úton megtapasztaltam. Amíg újabb útelágazáshoz nem érek ...<br /><br />
Kriszta<br /><a rel="nofollow" href="http://www.igazabolszerelem.hu">www.igazabolszerelem.hu</a>
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/25/isten_vicces_kedveben/full_commentlist/1#c9588002
Válasz erre: Isten vicces kedvében
2010-04-25T14:55:26+02:00
2010-04-25T14:55:26+02:00
viki77
http://blog.hu/user/417590
Köszi,hogy ilyen jól megfogalmaztad az érzést ami gyakran nálam is jelen van és a vicces feloldás, amivel néha én is találkozom!
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/14/csend_es_vihar/full_commentlist/1#c9473965
Válasz erre: Csend és vihar
2010-04-15T22:47:07+02:00
2010-04-15T22:47:07+02:00
peter.aszalos
http://blog.hu/user/175467
Szép ez a bejegyzés. A természeti kép és a belső tartalmak egysége! Romantikusan irodalmi. Tudok is vele azonosulni, én is alig várom, hogy megnyilvánuljon az erő, amit felhalmoztam.
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/06/o_draga_fiuk_ha_tudnatok/full_commentlist/1#c9356718
Válasz erre: Ó, drága fiúk, ha tudnátok...!
2010-04-07T14:28:12+02:00
2010-04-07T14:28:12+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Megint zseniális.<br />
És sok humorral fűszerezett.<br /><br />
Az én tapasztalatom az, hogy nekem, a nőnek, el kellene fogadnom, hogy az aktuális párom másokkal is együtt van. Amikor viszont velem történik meg, hogy vonzódni kezdek egy másik férfihoz, a párom szíve összetörik, mert megbocsáthatatlan bűnt követtem el. <br /><br />
Vajon mikor kezdte el megmérgezni a szerelmet ez a sokféle elvárás?<br /><br />
Szeretettel,<br /><br />
Kriszta<br /><a rel="nofollow" href="http://www.igazabolszerelem.hu">www.igazabolszerelem.hu</a>
https://monikaesatarot.blog.hu/2010/04/04/elso_nap_a_blogomon_1/full_commentlist/1#c9342863
Válasz erre: Első nap a blogomon
2010-04-06T14:56:59+02:00
2010-04-06T14:56:59+02:00
Sarkadi Kriszta
http://blog.hu/user/349270
Drága Móni,<br /><br />
gratulálok! Már épp ideje volt, hogy bölcsességeidet szélesebb körben is ismertté tedd!<br /><br />
Észrevetted (vagy egyenesen tudatosan tetted), hogy az első bejegyzésed 04.04-én, 19:19-kor született?<br /><br />
Szeretettel,<br /><br />
Kriszta<br /><a rel="nofollow" href="http://www.sarkadikriszta.com">www.sarkadikriszta.com</a>