Messziről érkezett, nagyon messziről. Hosszú út állt mögötte, sokéves tanulás, felkészülés. Híres és kevésbé híres, de nagy tudású mesterektől tanult. Jó tanítvány volt, kitartóan végezte a gyakorlatokat, amelyeket előírtak számára. Sok mindent a saját bőrén tapasztalt meg, átélt egy csomó fájdalmat, kudarcot, de mindig felállt és továbbindult. Töretlenül hitte, hogy érdemes küzdeni, harcolni, mert az út vezet valahová, és végül valamilyen értékes, szépséges, különleges jutalom várja. Mégsem hitte, hogy egyszer megérkezik ide.

Talán könnyebb volt úgy gondolni rá, mint egy örökké elérhetetlen ideálra, amiért nemes küzdelemet lehet folytatni az idők végezetéig, mint egyszer csak odaérni, és magtapasztalni a maga valóságában. Nem szólnak a kürtök, nincs tűzijáték, üdvrivalgás, ünneplő tömeg, babérkoszorú... Csak egy kapu, semmi több.

Fából van, dísztelen, nincs rajta semmi különös. Honnan tudja, hogy egyáltalán belépést jelent valahová? Hiszen látja, hogy a kapun túl ugyanúgy folytatódik az út, a táj sem változik. Ennyi lenne csak? Ezért volt a sok küzdelem, fájdalom, tanulás?

Csalódott volt, igen. De valójában nagyon félt. És ha ez egész egy nagy átverés? "Ideértem, mindent megcsináltam, amit mondtak, kifejlesztettem magamban sok-sok képességet, de minek? Hiszen nincs itt semmi! Minden ugyanolyan lesz, mint eddig, úgysem sikerül, ami eddig sem ment... Hiába lépek át a kapun!" - gondolta.

Akkor meg nem mindegy? Valahová menni kell, mért ne erre? Vissza nem fordulhatott, azt biztosan érezte. Mégsem mozdult. Ott állt a kapuban, és várt valamire.

Címkék: kudarc fájdalom félelem út várakozás kapu átjáró

A bejegyzés trackback címe:

https://monikaesatarot.blog.hu/api/trackback/id/tr622003271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarkadi Kriszta · http://igazabolszerelem.hu 2010.05.15. 23:13:34

Drága Móni!

Ezt a bejegyzést rólam írtad? Vagy legalábbis rólam is...

Én ma beléptem egy kapun, mely előtt sokáig álltam rettegve. És tényleg nem szóltak a kürtök, és tüzijáték sem volt, minden úgy zajlott, mint máskor.

Ám a kapu túloldalán ... ott vártak. Szeretettel, mosollyal, megerősítéssel, öleléssel. Talán most jó irányba jöttem ...

DomjanMoni · http://tavaszpont.com 2010.05.15. 23:36:19

@Sarkadi Kriszta: Elsősorban magamról írtam, persze, de te is eszembe jutottál közben. A mait viszont tényleg rólad írtam! Még akkor is, ha magammal kezdtem.
süti beállítások módosítása