Első nap a blogomon

 2010.04.04. 19:19

Eljött az idő, igen! Már annyi mondanivalóm van, hogy muszáj valahová leírnom. A Twitter már nem elég...

Egyből a Tarot-ról: mára kihúztam a Kardok 9-es Kegyetlenséget, ami mindig nagy para, és be is jött, 100%-ban: nyűgös voltam, menekülhetnékem volt az életemből egy vágyott, szebbnek vélt jövőbe - ja, persze ehhez a Kardok Lovagját is kihúztam főlapnak, aki csak úgy száguld a jövő felé, miközben elveszíti a jelent. Na, ebben a hangulatban érkeztem meg a szüleimhez, ahol meg is kaptam: "Csinálj végre valamit! A szakadék felé mész! Ehhez felesleges volt egyetemet végezni! Egyedül vagy, ki segít neked? És nekünk hogyan fogsz így segíteni? Az a baj, hogy csak magadra hallgatsz makacsul! Reménytelen eset vagy!"

Már tudom, hogy nem vagyok reménytelen eset. És szerencsére már valóban csak magamra hallgatok. Tudom, hogy aggódtok, kedves Szüleim. De még a Ti kedvetekért sem lehetek más, csak önmagam.

Ha kegyetlen gondolataim vannak magammal kapcsolatban, akkor megkapom kintről is. Még jó, hogy segítő lapnak húztam. Segít is, belemenni, átélni, és továbblépni.

(Egyébként a Crowley Tarot lapjait megnézheted a honlapomon: www.tavaszpont.hu és egyebeket is, amit írok róla.)

 

Címkék: tarot kegyetlenség önmagam

A bejegyzés trackback címe:

https://monikaesatarot.blog.hu/api/trackback/id/tr251894449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarkadi Kriszta · http://igazabolszerelem.hu 2010.04.06. 14:56:59

Drága Móni,

gratulálok! Már épp ideje volt, hogy bölcsességeidet szélesebb körben is ismertté tedd!

Észrevetted (vagy egyenesen tudatosan tetted), hogy az első bejegyzésed 04.04-én, 19:19-kor született?

Szeretettel,

Kriszta
www.sarkadikriszta.com
süti beállítások módosítása