Őszinte dilemma

 2010.04.13. 23:22

Látnálak... éreznélek... szeretnélek. De mi nem ezért találkoztunk. Fontos üzenetet hoztál, talán az egyik legfontosabbat, amit életemben kaptam: a kapcsolatok nem romlanak el visszafordíthatatlanul, ha egyszer zsákutcába jutottak. Szinte mindig van visszaút, vagy méginkább új út egymás teljesebb felfedezéséhez, egy magasabb szintű egyesüléshez. Ahhoz, hogy ezt elhiggyem, meg kellett látnom, hogy a szeretet nem mindig szabályos helyzetekben érkezik. És az emberek sem sorolhatók egyértelmű kategóriákba - ő jófiú, ő rosszfiú.

Én is hoztam neked üzenetet, mely így hangzik: az élet gazdagabb, színesebb, mélyebb, vadabb is lehet, mint a szürke hétköznapok fásultsága. Számodra is létezik továbbvezető út, ha nem menekülsz el a jelennel való szembenézéstől. És elindulsz, hogy újra felfedezd mindezt ott, ahol dolgod van, ahová igazán tartozol. Remélem, megkaptad az üzenetemet.

Én úton vagyok, továbbra is, talán kicsit megpihentem nálad. Szép volt nagyon. De még nem érkeztem meg oda, ahová igazán tartok, ezért most új irányba indulok, nélküled. Jó utat, Vándor!

Címkék: keresés kapcsolat út szeretet felfedezés egyesülés

A bejegyzés trackback címe:

https://monikaesatarot.blog.hu/api/trackback/id/tr691919384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása